Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Aktualności

Image Power w Pulsie Biznesu

Mielismy okazję porozmawiać z Pulsem Biznesu o naszych produkcjach oraz planach rozwoju spółki:

Paweł zna gamedev [tworzenie gier — red.] od podszewki i ma w tej dziedzinie ogromną wiedzę, uznałem więc, że jest doskonałym partnerem do takiego biznesu — mówi Marcin Zaleński, który do niedawna był wiceprezesem, a obecnie jest szefem rady nadzorczej Image Power.

Nasz cel to wydawanie 4-5 gier rocznie. Żeby go osiągnąć, musimy mieć przynajmniej osiem gier w preprodukcji, a do tego trzeba mieć kilkanaście pomysłów sprawdzanych na bieżąco — informuje Marcin Zaleński.

Więcej na: Pb.pl

Puls Biznesu