![](../wp-content/uploads/2020/01/Johan_logo2.jpg)
Johan: The Witch’s Wrath to dynamiczny i pełen akcji fabularny symulator łucznika. Jest osadzony w konwencji dark fantasy.
Historia pełni tutaj niebagatelną rolę – dzięki niej gracz czuje motywację do dalszego działania i szybko nawiązuje więź emocjonalną z głównym bohaterem Johanem – członkiem bandy leśnych zbójów, którzy trudnią się łupieniem kupieckich karawan. W kompanii jest kilka innych, bardzo ciekawych postaci: były myśliwy, nauczyciel fechtunku z imperialnej szkoły miecza czy zabójca.
Postać sterowana przez gracza jest świetnym łucznikiem.
Potrafi z 40 kroków trafić ptaka siedzącego na gałęzi drzewa. Dzięki trybowi Precision Shot będzie mogła robić za pomocą łuku i strzał rzeczy niewyobrażalne.
Stylistyka wizualna gry to malarski Digtal Painting.
Realistyczna mechanika strzelania z łuku
Projektujemy specjalny system strzelania z łuku, tak aby był jak najbardziej zbliżony do realistycznego łucznictwa, ale dawał zarazem radość z posyłania strzał we wrogów.
Mroczny i klimatyczny świat
Akcja gry osadzona jest w bardzo nieprzyjaznym świecie, pełnym brutalnych stworów.
Jest ciężko i niebezpiecznie. Gracz musi być bardzo czujny.
![](../wp-content/uploads/2019/10/ork.jpg)
Nietuzinkowa historia
Nasza opowieść będzie stopniowo przyspieszać, prowadząc gracza przez trzy poziomy aż do gorącego finału. Historia będzie motywowała gracza do ciągłej akcji, tak, żeby przeżył ją z zapartym tchem.
Malarska oprawa wizualna
Grafika w grze będzie stylizowana na malarstwo cyfrowe. Speed Paintingowy obraz wspiera nieco komiksową warstwę narracyjną. Taka stylistyka spaja całą opowieść.
![](../wp-content/uploads/2019/10/terisa4.jpg)
Dynamiczny rozwój postaci
Gracz będzie ulepszał swoją postać, korzystając z systemu perków. Odblokowywane one będą w zależności od wykonywanych czynności.
![](../wp-content/uploads/2019/10/rozwoj_postaci.jpg)